Intervju med HJ och Källan!

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se! (man ska alltid referera till källor!! /Källan)


Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Källan -
Jag har bara böcker att gömma mig bakom när jag är ute och spionerar! Det finns ingen text i dem, bara två pärmar som jag håller framför ansiktet!
HJ - Vad fan? Vad är det för journalistik?! Tänker jag inte ställa upp på: inga kommentarer!


Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

HJ -
Radioaktiv gås.
Källan - HJ <3


Vad var det senaste du såg på tv?

HJ&Källan -
Vår geniala produktion om Diabetesmannen.


Utan att se efter, gissa vad klockan är:

HJ -
23.07?
Källan - Kvart över halv nio? 
(rätt svar: 23.08)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Roger Pontare -
Vindarna viska mitt namn!


När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

HJ -
Letade efter scoop! Speciellt letade vi efter Diabetes...mannen alltså, inte sjukdomen.


Vad har du på dig?

HJ -
Hemlig förklädnad.
Källan - Försöker likna D:s senaste outfit...kedjor och trasiga byxor.


Drömde du något inatt? I så fall - vad?

HJ -
Jag drömde att jag fick pulitzer price! Vet ni inte vad det är, googla!!!
Källan - ...jag drömde om en jättesaaal där stadsmän saaa-aatt på raaaad...!


När skrattade du senast?

HJ&Källan - Vi skrattar alltid.


Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

HJ -
Att Diabetes skulle vara frisk.
Källan - Fast då skulle han vara...mannen.blogg.se? Tennismannen? Dress-mannen?

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

HJ - Hemlig 1, Hemlig 2.


Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Källan - Hur fann du mig?


Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Diabetesmannen, Peter08, Barack Obamba och DUUUUUU som läser det här just nu och sen kommenterar du en länk till dig själv ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Braaa update! Har ni något nytt på gång. dags kan tyckas?

2010-10-07 @ 23:23:35
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: hemlig journalist

shit, ja, det borde vi ju. vi är lata journalister! men vi ska klura en stund, vi tycker ju om diabetesgubben - åke olsson. kanske ett samarbete där?

2010-10-08 @ 21:06:56
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0