Resonerande referat

Mm yes! Denna kluriga (?) rubbe är för att Diabetesmannen har svarat på frågor, men ingen riktig frågestund om inte en riktig journalist refererar och diskuterar svaren! Till vår hjälp har vi den oumbärliga Källan! (alla citat är saxade från diabetesmannens blogg)

"Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ska vi ligga?
Har du haft sex idag: Kommer inte i håg"

HJ: Det var vi som skickade sms:et. Vi fick inte ligga.
Källan: Jag skickade ett liknande, men jag säger inget. I'm a gentlemen, I don't kiss and tell...


"Vad tror folk om dig? Dryg, idiot, men även riktigt snygg och good in the bed
Stämmer det? Till vissa delar: Svar ja"

Källan: Håller med: Svar ja! ;) Speciellt "vissa delar" var extra good...


"När grät du senast:  När jag blev dumpad av glamourama tjejen, bläää!"

HJ: SAAAY WHAAAAAAT!?!?!?!?! Dags att journalista!


"Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, Men det är inte riktig kärlek"

Källan: Make sense. Jag tror på låtsas-Gud och låtsas-tomten med.


"Är du blyg?: Verkligen inte, önska jag var det i bland!"

HJ: Varför önskar man det? Ibland brukar vi önska att vi var hemliga brandmän istället, för det känns som om vi skulle göra mer nytta då, men någon skall axla den tunga manteln att stalka D-man och journalista Uppsala, så vi har lagt drömmen åt sidan.
Källan: Ibland önskar jag att jag också var en riktig journalist. Eller en katt.


"Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Känna på pullan"

HJ: Det är dåligt med sådant i din nuvarande situation, alltså?
Källan: oooooh! BURRRN! *cheerleader snap


Rubriken på detta inlägg är alltså "Läs ordentligt, Det kan vara kul till morgonkaffet!". Det är publicerat klockan 2 på morgonen. Fett hurtig kille, det där. Vi sitter fortfarande på redaktionen och skriver puffar till morgontidningen då. Eller bekämpar skurkar i natten som superhjältar. Men mest skriver vi saker.



Jocke chillar avslappnat (?) och saknar sin Glamouramatjej, eller ett eget kvinligt kön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0